• Erika Kobal

Zakaj telovadim samo en teden in odneham?

Izvajanje določenega vadbenega programa ni enostavno. Kajti naše najboljše namere z vadbo najpogosteje prekriža delo, družina, slabi dnevi, bolezni itd. nekateri dejavniki so pričakovali, mnogi ne. Žal ne moremo vsega nadzorovati, včasih pa katero stvar namerno dodamo med naše izgovore, mnogokrat si sami postavimo ovire, ne da bi se tega zavedali.


Spodaj so nekateri najpogostejši razlogi, zaradi katerih se ne morete držati vadbenega programa in kaj lahko storite glede tega.


1. Tvoji treningi so pre-težki

Ne glede na to ali ste začetnik ali nadaljuješ s svojimi treningi. Najpogosteje pride do tega, da želiš nadomestiti izgubljeni čas, ko nisi telovadil/a. Zato se vsi vadeči najpogosteje odločijo za težke treninge in namesto krajšega, postopnega vpeljevanja zahtevnih vadb v svojo rutino, pogosto pride do pretiravanja (vsak dan telovadiš po 1 uro ali več) in svoje telo izčrpaš. Zaradi česar mnogi hitro popustijo in zopet padejo v staro rutino (brez telovadbe). Posledično se zaradi omenjenega vsi vrtijo v začaranem krogu.


Priporočilo: Poskušaj z vadbami pričeti postopoma in počasi. V kolikor 1x zamudiš trening ni nič hudega, samo nadaljuj skozi celo leto. Mnogi si vzamejo pavzo skozi cele poletne počitnice vse od maja in vse do oktobra. Sicer je res, da se nekateri gibajo potem v naravi. Vendar vkopavanje vrta in ležanje na plaži s tremi skoki v vodo ni rekreacija! V poletnem času se postava posameznika izoblikuje še bolj kot se pozimi, saj je bilo naše telo narejeno, da v zimskem času počiva in si pridobi dodatne zaloge, ki nas varujejo pred mrazom. Zato ne obupaj in vztrajaj skozi celo leto. Rezultati so ponavadi vidni šele po 1 letu, le če redno telovadiš in seveda skrbiš za zdravo prehrano. Spodaj si lahko pogledaš 1 letni napredek. Torej, vse je možno, le če si to želiš in če vztrajaš! 1 mesec ni nikoli dovolj!


2. Ne najdem čas za vadbe

V kolikor si res trdno odločen/a, da boš naredila nekaj dobrega zase, boš našla čas zase. Ponavadi si vzamemo čas za stvari, ki so nam res pomembne. V kolikor ti izgled svojega telesa in dobro počutje trenutno ni na prvem mestu potem časa za telovadbo ne boš imela. V življenju si je vedno potrebno postaviti prioritete. Za kaj si boš vzela/a čas danes? Za ogled dnevnika/TV serije? ali boš odkorakala v najbližji studio, telovadnico, vodeno vadbo ali telovadila doma? Izbira je tvoja. Vse tvoje odločitve sprejemaš sam/a. Zato izberi pametno. Vsakdo ima probleme doma, v službi ali v šoli in si kljub temu vzame trenutek zase. Se ti ne zdi, da bi si ga morala tudi ti?


Zakaj si postavljamo ovire in ne naredimo vsega ob času in kaj je pomagalo meni? - planiranje v naprej ter podpora fanta in prijateljic. Jaz osebno priporočam planer, Magic Planner s pomočjo katerega planiram cel svoj teden ali celo mesec v naprej. Sem človek, ki si mora vse zapisati in mi online programi niso ravno v oporo, temveč me delajo živčno. Tebi pa priporočam, da najdeš sebi primerno pomoč, to je lahko aplikacija, google koledar ali pa katerikoli drugi planer.



3. Verjami vase

Še zdaj ne verjameš vase? Ravno to je tisto, kar ti pomaga pri tem, da si vztrajna in močna, ko je le-to potrebno. Tudi sama sem imela s tem velike težave. Vendar z močno voljo vase ti lahko uspe vse. V kolikor ne verjameš ti dajem izziv, da si vsaj 3 dni vsako jutro ko vstaneš rečeš: "verjamem vase in v svoje sposobnosti, uspelo mi bo" ... in mi sporoči kako gre tvoj napredek ter ali je le-to pomagalo?

5 STVARI NA KATERE SE MORAŠ OPOMNITI VSAK DAN

1. Jaz sem super in cenim se

2. Vse mi lahko uspe

3. Pozitivno razmišljanje je izbira

4. Verjamem v svoje sposobnosti

5. Vsak dan je poseben in lep


0 views

© 2019