Aerial Yoga za pare

Vadba v paru je namenjena osebam, ki si želijo izogniti gneči. Vadba je prilagojena glede na sposobnosti dveh posameznikov, ki se vadbe udeležijo. Je prav posebno doživetje, saj je poskrbljeno za zabavo, izvedbo akrobatskih elementov. Prav tako pa narediš nekaj zase in svoje telo, saj pretegneš hrbtenico in s pomočjo asan (joga vaj) dosežeš popolno sprostitev.​

Pari ali prijatelji na uro Ulu Aerial Yoga pridejo predvsem zato, da bi sprostili, raztegnili in okrepili svoje telo. Vadba ima številne koristi, najbolj posebna in vznemirljiva je brezkompresijska inverzija, ki jo dosežemo s pomočjo viseče vreče. Poleg tega vadba vpliva tud na izboljšano mišično gibljivost, krepi jedro telesa, mišice spodnjega in zgornjega dela telesa, izboljša telesno zavedanje, uravna ravnotežje in izboljša gibljivost sklepov. Je metoda, ki obrne proces staranja v nasprotno smer, način, da ohranite vašo hrbtenico gibljivo in tako izboljšate svojo držo. Poleg povečane gibljivosti ta tehnika nudi tudi številne zdravstvene prednosti pri inverzijah brez pritiska na vretenca. Vadba zajema sprostitvene in meditacijske tehnike, akrobatske elemente, pilates vaje in asane (vaje).

Poenostavljena definicija zračne aeril joge je: "vadba joge, ki združuje tradicionalne joga položaje in pilates vaje z uporabo svilenih visečih hammockov za pomoč in podporo v asanah (vajah)." Te viseče mreže so iz svile in so trpežne, a mehke in varne. Pustite strah pred vrati, saj vsaka točka viseče vreče preverjeno vzdrži več kot 450 kg, vsi elementi so preverjeni in varno priterjeni na strop. 

Na začetku pričnemo s sprostitvijo za vzpostavitev prisotnosti in izklop zunanjega sveta, in ravno tako na koncu vadbe, da se zopet povežeš s sabo.

 

Pozitivni učinki se čutijo že po eni uri. Neverjetne rezultate lahko opazite že po eni učni uri, še pravi naša sogovornica. Seznam pozitivnih učinkov je velik, tukaj so našteti tirsti, ki jih lahko občutite po vsaki uri:

- zmanjšan pritisk in navlažitev medvretenčnih ploščic, kar tudi poveča prostor za živce znotraj hrbtenjače,

- poravnanje hrbtenice,in posledično več prostora za živce v hrbteničnem kanalu,

- osvežitev žleznega, limfnega, prebavnega in srčnožilnega sistema,

- sproščanje »hormonov sreče« kot so serotonin, endorfini, endokanabinoidi in dopamin, - povečana nevroplastičnost (= vseživljenjska zmožnost možganov, da na podlagi novih izkušenj prerazporejajo živčne poti) možganov z ustvarjanjem novih sinaptičnih povezav in nevralnih poti,

- izboljšan proprioceptičen (senzorni) odziv in telesno (kinestetično) zavedanje,

- sijoča koža – inverzija zagotavlja dotok sveže krvi po kapilarah na obrazu.

Za tiste, ki imajo dobro prakso joge, zračna joga zagotavlja novo prevzemanje tradicionalne prakse joge, pa tudi pomoč pri zahtevnejših položajih, ki pripomorejo k boljšemu prilagajanju in prilagodljivosti. Za začetnike ponuja raven podpore v vsaki pozi, da učencem pomaga pri učenju in prakticiranju pravilne uskladitve z izboljšano močjo.

 

 

 

Pozor, tega ne poskušajte sami! Pri vadbi je treba – predvsem zaradi brezkompresijske inverzije – upoštevati kar nekaj opozoril. Pri vseh vajah je pomembno, da jih izvajamo v zato posebej opremljenem prostoru in v za to namenjeni viseči mreži, da smo z mislimi prisotni in da natančno sledimo navodilom inštruktorice.

Osebe s spodaj naštetimi zdravstvenimi težavami oz. stanji vadbe ne morajo izvajati te vadbe:
> nosečnost,
> glavkom,
> osebe, ki so bile pred kratkim operirane,
> srčno popuščanje,
> visok ali nizek krvni pritisk (večja nihanja),
> huda vrtoglavica,
> osebe, ki so imele pred kratkim poškodbo glave,
> osebe, ki so bile pred kratkim v nezavesti,
> karpalni kanal,
> artritis,
> problemi s sinusi,
> srčna kap,
> epilepsija,
> večje težave z očmi ali s srednjim ušesom,
> osebe, ki so bile na botoxu 6 ur ali manj pred vadbo.

 

OBLAČILA: 

Med vadbo nosite lahka in udobna oblačila, ki omogočajo nemoteno gibanje. Ker je vreča nežna in občutljiva, priporočamo da za vadbo oblečete športna oblačila, ki so brez zadrg in ostrih okrasnih elementov. Majice naj bodo s kratkimi rokavi ali dolgimi, odsvetujemo majice brez rokavov. Ves večji in oster nakit (veliki uhani, zapestnice, prstani, verižice, ure...) pred vadbo odstranite, saj lahko z njim poškodujete antigravity vrečo. Pri vadbi potrebujete tudi nederseče nogavičke, ki vam bodo omogočale lažje gibanje in oprijem s podlago. Gibanje v nogavicah je bolj naravno kot v športnih copatih, saj stimulira receptorje stopalnega predela, odgovorne za uravnavanje telesne drže. Osreden proprioceptivni priliv iz stopala je odločilen za zaznavo hoje. Napaka, ki jo počnemo je, da izbiramo vedno bolj oblazinjene čevlje, kar zmanjšuje stimulacijo telesa in izgubljamo občutljivost za lastno vzmetenje med hojo. Zaradi tega razloga so naša stopala vedno večja, ploska in šibkejša. Zato pri nas zagovarjamo gibanje brez obuval na različnih površinah, da počasi, a vztrajno, vračamo sposobnost vzmetenja stopalom, hrbtenici in čeljustnemu sklepu ob enem. 

HRANA IN PIJAČA:

Aerial vadbo je najbolje vaditi s praznim želodcem, priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete dve do tri ure pred vadbo. Priporočljivo je tudi, da pijete med vadbo, saj tako preprečimo dehidracijo in na tak način gredo iz našega telesa različni tkosini in da ohranite primerno toploto telesa, naj ne bodo napitki pre-mrzli. 

 

BLAZINA IN BRISAČA:

Pri vadbi včasih potrebujete blazino, ki si jo lahko brezplačno izposodite v Studiu. Zaradi higene pa svetujemo, da s seboj prinesete še brisačo.

NA VADBO PRIDITE PRAVOČASNO:

Če prihajate na vadbo prvič, vas vabimo, da pridete vsaj 10 minut prej. Ali pa, da se naročite na individualni posvet, da vam pokažemo določene vaje in osnovna poimenovanja vaj. Prav tako pred začetkom lahko v miru izpolnite vpisni list.

ELEKTRONSKE NARAVE:

Izklopite jih. Če ste dežurni (zdravnik, medicinska sestra …) ali imate male otroke vas lepo prosimo, da jih, nastavite na vibracijo in nas na to opozorite.

 

KOMUNIKACIJA:

Če imate kakršnekoli poškodbe, omejitve, skrbi, jih pred vadbo zaupajte pred začetkom vadbe. Prav tako, opozarjamo, da se med vadbo NE KLEPETA! Če vas karkoli boli, moti ali imate vprašanje, dviginite roko in potiho vprašajte inštruktorico. Prosimo vas, da se izogibate glasnemu govorjenju, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.

 

POČITEK MED VADBO:

Če kadarkoli potrebujete počitek lahko zavzamete položaj "chillax", ki vam jo pokažemo pred začetkom vadbe, tudi če ga inštruktorica specifično ne omeni.

 

NAVODILA INŠTRUKTORICE:

Bodite pozorni na navodila inštruktorice, poizkusite slediti in se pri tem opazovati. Vaje izvajajte po svojih sposobnosti, nič več, nič manj, torej postopoma in potrpežljivo. Če čutite, da določene vaje, položaja iz kakršnegakoli razloga (poškodba, bolečina …) ne morete izvesti, obvestite inštruktorico in ta vam bo ponudila modifikacije ali alternativni položaj. Nič ne delamo sami, inštruktorica najprej vajo (asaono) pokaže, nato jo izvedemo skupaj pod nadzorom inštruktorice.

 

ZAMUJANJE:

V kolikor zamudite vadbo, se v tišini priključite skupini in vzamite blazino in pripomočke, ki jih boste potrebovali.

 

SPROSTITEV OB KONCU VADBE:

To je zadnji del vadbe, ki ga na uri izvajamo. Je pomemben del ure in ga, če je le možno, ne preskočimo, tudi če se nam mudi. Na ta način se boste sprostili in umirjeni odšli iz vadbe.

 

PO VADBI POČISTITE PROSTOR/BLAZINO:

Če ste si izposodili blazino, jo prebrišite in pošpricajte z razkužilom. Čistilo in krpice so na voljo pri inštruktorici. Pobrišite tla, če so mokra od potu.

VPRAŠANJA:

Na koncu ure se lahko pogovorite z inštruktorico, če imate kakršna koli vprašanja. 

Opozorilo!

Navodila za vadbo...

© 2019