Predstavitev za podjetja...

Vadba na delovnem mestu ima številne koristi za zaposlene in podjetje:

- Boljše počutje zaposlenih

- Zmanjšanje utrujenosti

- Izboljšanje socialnih vezi med zaposlenimi

- Večja motivacija in produktivnost

- Manj odsotnosti z dela

- Večja pripadnost podjetju

Vadba za podjetja se izvaja po dogovoru na sedežu podjetja ali na drugi lokaciji. Prav tako lahko poteka pred, med delovnim časom ali po službi.

Obravnava vključuje: 30 minutno predstavitev, 1 urno vadbo, ki jo lahko vsak implementera na svoje delovno mesto ter tudi brezplačen obisk joge v studiu Vodene vadbe v Izoli ali Sežani.

 

Uteži niso edini način, kako izklesati telo. Tudi joga je lahko prav tako uspešna pri tem. Je pravi trening za moč, saj pri prehajanju iz položaja v položaj svoje telo uporabimo kot utež. Pri multi-style jogi bomo preizkusili različne stile joge, poudarek pa bo na Hatha yogi. 

V sanskrtu »Ha« predstavlja sonce in »tha« pomeni luno. To nam omenja nasprotja v našem življenju, kot sta jin in jang, svetloba in tema, trdo in mehko, živahno in nežno. Hatha joga pomeni iskanje ravnotežja. S sodelovanjem s fizičnim telesom, sprostitvijo napetosti in travm, shranjenih v telesu, ustvarjate prostor v sebi in skozi ta prostor in ravnovesje omogočite duhovno rast. Z rednim obiskom okrepiš samodisciplino in vsakodnevno refleksijo, kar posledično pomeni večje zavedanje sebe in stvari, ki se nam dogajajo. Joga je odličen kraj za začetek, če ste novi v jogi ali če želite poglobiti svojo prakso.

Prednosti redne prakse Hatha joge
- Naredi telo močnejše in prožnejše.
- Sprostite napetost in poškodbe, ki so shranjene v telesu.
- Umirja um.
- Ustvari prostor v telesu in umu in v tem prostoru najdete »ravnotežje« in priložnost za duhovno rast.

 

OBLAČILA: 

Delavnice se posamezniki udeležijo v udobnih športnih oblačilih. Vadbo izvajajo bosi. Po dogovoru inštruktorica na izvedbo prinese vse pripomočke (blazino), saj bodo predstavljene vaje, ki jih lahko posamezniki izvajajo tudi doba. 

 

Zakaj naj bi bili bosi? Gibanje z boso nogo je bolj naravno kot v športnih copatih, saj stimulira receptorje stopalnega predela, odgovorne za uravnavanje telesne drže. Osreden proprioceptivni priliv iz stopala je odločilen za zaznavo hoje. Napaka, ki jo počnemo je, da izbiramo vedno bolj oblazinjene čevlje, kar zmanjšuje stimulacijo telesa in izgubljamo občutljivost za lastno vzmetenje med hojo. Zaradi tega razloga so naša stopala vedno večja, ploska in šibkejša. Zato pri nas zagovarjamo gibanje brez obuval na različnih površinah, da počasi, a vztrajno, vračamo sposobnost vzmetenja stopalom, hrbtenici in čeljustnemu sklepu ob enem. 

HRANA IN PIJAČA:

Jogo je najbolje vaditi s praznim želodcem, priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete dve do tri ure pred vadbo. 

 

BLAZINA IN BRISAČA:

Pri vadbi včasih potrebujete blazino, ki si jo lahko brezplačno izposodite v Studiu. Zaradi higene pa svetujemo, da s seboj prinesete še brisačo.

KOMUNIKACIJA:

Če imate kakršnekoli poškodbe, omejitve, skrbi, jih pred vadbo zaupajte pred začetkom vadbe. Prav tako, opozarjamo, da se med vadbo NE KLEPETA! Če vas karkoli boli, moti ali imate vprašanje, dviginite roko in potiho vprašajte inštruktorico. Prosimo vas, da se izogibate glasnemu govorjenju, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.

NAVODILA INŠTRUKTORICE:

Bodite pozorni na navodila inštruktorice, poizkusite slediti in se pri tem opazovati. Vaje izvajajte po svojih sposobnosti, nič več, nič manj, torej postopoma in potrpežljivo. Če čutite, da določene vaje, položaja iz kakršnegakoli razloga (poškodba, bolečina …) ne morete izvesti, obvestite inštruktorico in ta vam bo ponudila modifikacije ali alternativni položaj. Nič ne delamo sami, inštruktorica najprej vajo (asaono) pokaže, nato jo izvedemo skupaj pod nadzorom inštruktorice.

VPRAŠANJA:

Na koncu ure se lahko pogovorite z inštruktorico, če imate kakršna koli vprašanja. 

Opozorilo!

© 2019