• Erika Kobal

Kako narediti joga stol = Utkatasana 🪑

Updated: Apr 3

Si se že kdaj vprašal/a kako pravilno izvesti vajo Utkatasana - potem je ta objava prava zate. Spodaj je video in opis, ki ti bo pomagal do pravilne izvedbe.

Med izvedbo joga stola se mišice in kite, ki potekajo navpično navzgor in navzdol po hrbtenici (erector spinae in quadratus lumborum) podaljšajo in vam omogočajo, da je vaša hrbtenica iztegnjena, podaljšala. Rektus abdominis in prečni abdominis stabilizirajo trup in pomagajo zaščititi spodnji del hrbta. POZORNI BODITE, da v ledvenem delu ne pride to izbočenja zadnjice. Aktivirane so trebušne mišice, popek je rahlo stisnjen proti hrbtenici, prsni koš je rahlo dvignjen in odprt. Med izvedbo rahlo stisneš tudi zadnjične mišice. Ramena so stran od ušes. V kolikor rok ne moraš imeti pri ušesih, saj ti ramena vleče višje, jih lahko spustiš nekoliko naprej. Kolena se upognejo do prvih dveh prstov na nogi.

Ko ste v pozi stol, vdihnite poln jogistični vdih in izdihnite (poskusite 5-7) in nato pojdite iz poze. Vaja je odlična za stegna ter zadnjične mišice.


Koristi:

➡️Krepi gležnje, stegna, teleta in hrbtenico

➡️Iztegne ramena in prsni koš

➡️Zmanjša plosko stopalo (Platfus)

➡️Stimulira trebušne organe in diafragmo

➡️Povečuje srčni utrip, stimulira krvni in presnovni sistem

➡️Zgradi vzdržljivost, hkrati pa sprosti živčni sistem


0 views

© 2019