SEŽANA - POLETNI URNIK

Zagotovi si svoje mesto v telovadnici, saj je št. mest omejeno. Urnik je poleti začasen, saj se št. mest spreminja glede na povpraševanje.

Razpored in opisi vadb. Vsak PONEDELJEK IN SREDO! 

  • 17:00 MULTISTYLE JOGA

Uteži niso edini način, kako izklesati telo. Tudi joga je lahko prav tako uspešna pri tem. Je pravi trening za moč, saj pri prehajanju iz položaja v položaj svoje telo uporabimo kot utež. Pri multi-style jogi bomo preizkusili različne stile joge, poudarek pa bo na Vinyasa stilu. Z rednim obiskom okrepiš samodisciplino in vsakodnevno refleksijo, kar posledično pomeni večje zavedanje sebe in stvari, ki se nam dogajajo. Joga je odličen kraj za začetek, če ste novi v jogi ali če želite poglobiti svojo prakso. 

  • 18:00 BOOTYBARRE

Vadba, ki zajema tehnike večih področij in sicer pilatesa, yoge, plesa, baleta in fitnesa. S kombinacijo elementov večih področij poskuša vadečemu ponuditi več, tako da lahko v eni uri izkusi več načinov vadbe, tako da se krepijo mišice in hkrati se poskrbi za fleksibilnost. Fluidno sestavljena vadbena ura katere cilj je izboljšanje ravnotežja, koordinacije in kontrole telesa, moči in drže. Barre vadba je pravi izziv za vaše roke, noge in trup, saj jih izjemno ojača in ustvarja občutek podaljševanja mišic celotnega telesa. Prednosti vadbe: - izboljšanje drže - okrepi medenico, spodnji del hrbta (ledveno-križni del), boke in trebuh, ki naši hrbtenici nudijo potrebno podporo - poleg pravilne drže pa z vadbo ob drogu lahko učvrstimo stegna, zadnjico, trebuh, roke, oblikujemo telo - povečamo gibčnost telesa in če vas to ne prepriča pa naj vas obljuba, da je vadba zelo učinkovita pri kurjenju maščobnih blazinic in ohranjanju mladostnega videza.

  • 19:00 - AERIAL JOGA

Ljudje na uro Aerial joge pridejo predvsem zato, da bi sprostili, raztegnili in okrepili svoje telo. Vadba ima številne koristi, najbolj posebna in vznemirljiva je brezkompresijska inverzija, ki jo dosežemo s pomočjo viseče vreče. Poleg tega vadba vpliva tudi na izboljšano mišično gibljivost, krepi jedro telesa, mišice spodnjega in zgornjega dela telesa, izboljša telesno zavedanje, uravna ravnotežje in izboljša gibljivost sklepov. Je metoda, ki obrne proces staranja v nasprotno smer, način, da ohranite vašo hrbtenico gibljivo in tako izboljšate svojo držo. Poleg povečane gibljivosti ta tehnika nudi tudi številne zdravstvene prednosti pri inverzijah brez pritiska na vretenca. Vadba zajema sprostitvene in meditacijske tehnike, akrobatske elemente, pilates vaje in asane (vaje).

Odgovarjamo na pogosta vprašanja...

RAZDALJA: Ves čas pred in po vadbi je potrebno zagotavljati razdaljo z ostalimi vodečimi za najmanj 1,5 metra.

Splošna priporočila za preprečevanje okužb z novim koronavirusom SARSCoV-2 Pri preprečevanju okužb z novim koronavirusom, SARS-CoV-2, je tako kot pri drugih nalezljivih boleznih, ki povzročajo okužbe dihal, priporočljivo upoštevati splošna priporočila:

- Ključnega pomena je umivanje rok z milom in vodo, v primeru, da v bližini ni umivalnika za roke, le-te razkužimo. V ta namen uporabimo namensko razkužilo za roke s 60 do 80 % alkohola.

- Skrbno si umivamo roke z milom in vodo, še posebej po kihanju, kašljanju, brisanju nosu, ali uporabimo razkužilo za roke.

- Upoštevamo higieno kašlja. Preden zakašljamo ali kihnemo, si usta in nos pokrijemo z robcem ali z zgornjim delom rokava. Robec nato odvržemo v koš za odpadke in obvezno umijemo ali razkužimo roke.

- Pazimo, da se z rokami ne dotikamo oči, nosu in ust.

- Izogibamo se tesnim stikom z ljudmi, še posebej, če kažejo znake bolezni COVID-19.

- V primeru, da začutimo začetne znake okužbe dihal (npr. izcedek iz nosu, kihanje, kašljanje, bolečine v žrelu, povišana telesna temperatura), si takoj nadenemo masko in obvestimo nadrejenega.

- V primeru, da zbolimo, ostanemo doma.

- V času povečanega pojavljanja okužb dihal in epidemije COVID-19 se z omejitvami vstopov izogibamo prevelikemu številu ljudi v zaprtih prostorih. Splošna priporočila naj bodo smiselno izobešena na vhodu in na več vidnih mestih v objektu.

 

Posebna priporočila za izvajanje organizirane vadbe med epidemijo COVID-19 se svetuje, da vsi vadeči  upoštevajo priporočila, ki sicer veljajo za zmanjšanje prenosa povzročiteljev nalezljivih bolezni:

- ne hodijo na vadbe, če imajo znake akutne okužbe dihal (npr. izcedek iz nosu, kihanje, kašljanje, bolečine v žrelu, povišana telesna temperatura, bolečine v mišicah…)

- ne hodijo na vadbe, če živijo z osebo s potrjeno boleznijo COVID-19, ali jim je bila zaradi tesnega stika z bolnikom s COVID-19 (doma ali druge) odrejena karantena;

skrbijo za ustrezno in redno higieno rok ter higieno kašlja;

- se izogibajo osebam, ki kažejo znake okužbe dihal.

OBLAČILA: 

Vadbe se posamezniki udeležijo v udobnih športnih oblačilih. Barre izvajamo tokrat v športnih copatih, medtem ko jogo izvajamo na svoji blazini bosi. 

Zakaj smo pri jogi bosi? Gibanje z boso nogo je bolj naravno kot v športnih copatih, saj stimulira receptorje stopalnega predela, odgovorne za uravnavanje telesne drže. Osreden proprioceptivni priliv iz stopala je odločilen za zaznavo hoje. Napaka, ki jo počnemo je, da izbiramo vedno bolj oblazinjene čevlje, kar zmanjšuje stimulacijo telesa in izgubljamo občutljivost za lastno vzmetenje med hojo. Zaradi tega razloga so naša stopala vedno večja, ploska in šibkejša. Zato pri nas zagovarjamo gibanje brez obuval na različnih površinah, da počasi, a vztrajno, vračamo sposobnost vzmetenja stopalom, hrbtenici in čeljustnemu sklepu ob enem. 

KAJ MORATE PRINESTI S SEBOJ?

- Blazino in pri BARRE vadbi občasno ročke, težke 1 kg ali 2 flaši po 1,5L. Opcijsko si lahko sposodiš mojo opremo, ki jo pred in po uporabi razkužiš.

- RAZKUŽILO. V kolikor se boš dotaknil/a površine, ki se jo dotikajo mnogi je priporočljivo, da si roke po tem razkužiš. 

Občasno bom na vadbe prinesla tudi pripomočke, ki bodo razkuženi, vendar lahko le-to s svojim razkužilom ponovno razkužite.

BLAZINA IN BRISAČA:

Pri vadbi potrebujete blazino, ki si jo morate prinesti seboj. 

KOMUNIKACIJA:

Če imate kakršnekoli poškodbe, omejitve, skrbi, jih pred vadbo zaupajte pred začetkom vadbe. Prav tako, opozarjamo, da se med vadbo NE KLEPETA! Če vas karkoli boli, moti ali imate vprašanje, dviginite roko in potiho vprašajte inštruktorico. Prosimo vas, da se izogibate glasnemu govorjenju, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.

NAVODILA INŠTRUKTORICE:

Bodite pozorni na navodila inštruktorice, poizkusite slediti in se pri tem opazovati. Vaje izvajajte po svojih sposobnosti, nič več, nič manj, torej postopoma in potrpežljivo. Če čutite, da določene vaje, položaja iz kakršnegakoli razloga (poškodba, bolečina …) ne morete izvesti, obvestite inštruktorico in ta vam bo ponudila modifikacije ali alternativni položaj. Nič ne delamo sami, inštruktorica najprej vajo (asano) pokaže, nato jo izvedemo skupaj pod nadzorom inštruktorice.

VPRAŠANJA:

Na koncu ure se lahko pogovorite z inštruktorico, če imate kakršna koli vprašanja. 

© 2019