• Erika Kobal

Zakaj vedno odneham telovaditi?

Updated: Apr 3

Pretežki cilji!

Ljudje se odpravljajo na vadbe z veliko ambicijo in navdušenjem in začnejo z velikim ciljem. "Grem v telovadnico eno uro na dan!" Ali "Vsak dan bom tekl/a 30 minut!" Težava je v tem, da je cilj pretežko vzdrževati zelo dolgo. To lahko storite nekaj dni, vendar vam kmalu zmanjka energije in postane to zalogaj, zato se opustite. Postavite si zmerne cilje. Telovadite 2x-3x tedensko in prepričana sem, da vam bo uspelo.


Preveč ciljev!

Pogosto si zastavimo preveč. Želimo teči in dvigovati uteži in hkrati delati jogo, želimo jesti zdravo in prenehati s sladkarijami ter nehati piti sladke pijače in se celo odreči ogljikovim hidratom. No, to je že 100x preveč ciljev, zato se ne morete se osredotočiti niti na eno novo navado, če poskušate narediti vse druge hkrati. Lahko pa začnemo z enim ciljem, potem pa se ujamemo v drug cilj in izgubimo fokus na prvem.


Premalo motivacije in discipline!

Za uspeh je namreč potrebno oboje - disciplina in motivacija. Izberi si svoj najljubši citat, pri tem moraš imeti tudi podporo s strani najbližjih. Skratka, poskušaj najti čim več podpornih "stebrov", ki ti bodo pomagali do cilja!


Vadba, ki ti ne ustreza!

Vedno si izberi vadbo, ki ti ustreza. V kolikor hodiš na treninge, ki niso pisani na tvojo kožo, vsebujejo vaje in tehnike, ki so ti dolgočasne in ne vidiš smisla, ne boš vztrajal/a dolgo. Zato je tako veliko različnih vadb - kick box, barre, pilates, joga, cross-fit vadbe, funkcionalni treningi, vadbi za hrbtenico, aerial vadba, individualni treningi, osebna trenerska, kineziološki pristopi, fizioterapevtski pristopi, vadbo lahko delaš doma ali v skupini v studijih. Možnost vadb je neskončna, vse kar moraš storiti je to, da najdeš pravo in jo redno izvajaš!


40 views

© 2019