IZOLA - POLETNI URNIK

Pred nami je "AFTER CORONA" sezona vadb, ki se prične z 18. majem. Zagotovi si svoje mesto, saj je št. mest omejeno. Urnik je začasen, dokler ne bo vlada odredila nadaljnjih navodil.

Razpored in opisi vadb. Vsak PONEDELJEK IN SREDO!

  • 18:00 BBARRELESS (PONEDELJEK) in HIT BARRE (SREDA).

Vadba, ki zajema tehnike večih področij in sicer pilatesa, yoge, plesa, baleta in fitnesa. S kombinacijo elementov večih področij poskuša vadečemu ponuditi več, tako da lahko v eni uri izkusi več načinov vadbe, tako da se krepijo mišice in hkrati se poskrbi za fleksibilnost. Fluidno sestavljena vadbena ura katere cilj je izboljšanje ravnotežja, koordinacije in kontrole telesa, moči in drže. Barre vadba je pravi izziv za vaše roke, noge in trup, saj jih izjemno ojača in ustvarja občutek podaljševanja mišic celotnega telesa. Prednosti vadbe: - izboljšanje drže - okrepi medenico, spodnji del hrbta (ledveno-križni del), boke in trebuh, ki naši hrbtenici nudijo potrebno podporo - poleg pravilne drže pa z vadbo ob drogu lahko učvrstimo stegna, zadnjico, trebuh, roke, oblikujemo telo - povečamo gibčnost telesa in če vas to ne prepriča pa naj vas obljuba, da je vadba zelo učinkovita pri kurjenju maščobnih blazinic in ohranjanju mladostnega videza.

  • 19:00, 30 - 40 min RELAX YOGA

Restorative yoga, ki sem jo sama poimenovala relax yoga se bo izvaja po treningih Bootybarre-ja. Dodatnih 30 minut se bo namenilo našemu telesu, da se regenerira. Skozi različne vaje (asane) se bodo mišice sprostile. Odstranile bomo večje napetosti, posledično pa se bomo skozi vadbo tudi sprostili – tako na fizični, kot tudi na mentalni ravni. Vadba je namenjena tudi tistim, ki nimajo veliko časa in bodo skozi 30min vadbo umiril. Glavni poudarek RELAX joge je, da s sproščanjem v pozah s pomočjo rekvizitov, brez napora ali bolečine dosežemo fizično, duševno in čustveno sprostitev. Vadba je zelo sproščujoča in počasna. Pri tem se uporabljajo različni rekviziti, kot so bloki, oporniki, odeje in trakovi, da imate podporo. Pozo se drži dlje časa. Ta praksa je odlična za uravnoteženje aktivnega urnika, tako si lahko privoščite odmor, ko se počutite pod stresom. Naš parasimpatični živčni sistem se preko joga vaj (asan) stimulira, ko se sprostimo v poze, kar spodbuja sproščujoč odziv in zmanjšuje stres v našem telesu. Parasimpatični živčni sistem je med drugim odgovoren za upočasnitev srčnega utripa in dihanja ter povečanje dotoka krvi v vaše vitalne organe. Ob RELAX jogi boste začutili občutek miru in brezobličnosti, RELAX joga pomaga preprečevati fizične in duševne učinke vsakodnevnega stresa ter lajša pogoste bolezni, kot so glavoboli, bolečine v hrbtu, anksioznost in nespečnost z uporabo umirjenih pozah in tehnik globokega dihanja.

  • Bi se pridružil/a Multi-style yogi? V primeru zadostnega št. prijav bo vadba ob 19:30!

Uteži niso edini način, kako izklesati telo. Tudi joga je lahko prav tako uspešna pri tem. Je pravi trening za moč, saj pri prehajanju iz položaja v položaj svoje telo uporabimo kot utež. Pri multi-style jogi bomo preizkusili različne stile joge, poudarek pa bo na Vinyasa stilu. Z rednim obiskom okrepiš samodisciplino in vsakodnevno refleksijo, kar posledično pomeni večje zavedanje sebe in stvari, ki se nam dogajajo. Joga je odličen kraj za začetek, če ste novi v jogi ali če želite poglobiti svojo prakso. 

Lokacija ...

  • ŠPORTNO REKREACIJSKI PARK LIVADE, ki se nahaja ob Osnovni šoli Livade.

Odgovarjamo na pogosta vprašanja...

RAZDALJA: Ves čas pred in po vadbi je potrebno zagotavljati razdaljo z ostalimi vodečimi za najmanj 1,5 metra.

OBLAČILA: 

Vadbe se posamezniki udeležijo v udobnih športnih oblačilih. Barre izvajamo tokrat v športnih copatih, medtem ko jogo izvajamo na svoji blazini bosi. 

Zakaj smo pri jogi bosi? Gibanje z boso nogo je bolj naravno kot v športnih copatih, saj stimulira receptorje stopalnega predela, odgovorne za uravnavanje telesne drže. Osreden proprioceptivni priliv iz stopala je odločilen za zaznavo hoje. Napaka, ki jo počnemo je, da izbiramo vedno bolj oblazinjene čevlje, kar zmanjšuje stimulacijo telesa in izgubljamo občutljivost za lastno vzmetenje med hojo. Zaradi tega razloga so naša stopala vedno večja, ploska in šibkejša. Zato pri nas zagovarjamo gibanje brez obuval na različnih površinah, da počasi, a vztrajno, vračamo sposobnost vzmetenja stopalom, hrbtenici in čeljustnemu sklepu ob enem. 

KAJ MORATE PRINESTI S SEBOJ?

- Blazino in pri BARRE vadbi občasno ročke, težke 1 kg ali 2 flaši po 1,5L

- RAZKUŽILO. V kolikor se boš dotaknil/a površine, ki se jo dotikajo mnogi je priporočljivo, da si roke po tem razkužiš. 

- Pršilo proti komarjem.

Občasno bom na vadbe prinesla tudi pripomočke, ki bodo razkuženi, vendar lahko le-to s svojim razkužilom ponovno razkužite.

BLAZINA IN BRISAČA:

Pri vadbi potrebujete blazino, ki si jo morate prinesti seboj. 

KOMUNIKACIJA:

Če imate kakršnekoli poškodbe, omejitve, skrbi, jih pred vadbo zaupajte pred začetkom vadbe. Prav tako, opozarjamo, da se med vadbo NE KLEPETA! Če vas karkoli boli, moti ali imate vprašanje, dviginite roko in potiho vprašajte inštruktorico. Prosimo vas, da se izogibate glasnemu govorjenju, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.

NAVODILA INŠTRUKTORICE:

Bodite pozorni na navodila inštruktorice, poizkusite slediti in se pri tem opazovati. Vaje izvajajte po svojih sposobnosti, nič več, nič manj, torej postopoma in potrpežljivo. Če čutite, da določene vaje, položaja iz kakršnegakoli razloga (poškodba, bolečina …) ne morete izvesti, obvestite inštruktorico in ta vam bo ponudila modifikacije ali alternativni položaj. Nič ne delamo sami, inštruktorica najprej vajo (asano) pokaže, nato jo izvedemo skupaj pod nadzorom inštruktorice.

VPRAŠANJA:

Na koncu ure se lahko pogovorite z inštruktorico, če imate kakršna koli vprašanja. 

© 2019