IZOLA

urnik

Vadbo se ne moraš udeležiti ne-napovedano. V kolikor si želiš pridružiti je potrebna predhodna prijava, saj je št. mest omejeno.

PROSTA MESTA:

TOREK IN ČETRTEK 

10:50 BARRE (3 mesta)

16:20 BARRE (4 mesta)

18:20 BARRE (torek - 3 mesta)

18:20 MS JOGA (četrtek - 3 mesta)

Odgovarjamo na pogosta vprašanja...

RAZDALJA: Ves čas pred in po vadbi je potrebno zagotavljati razdaljo z ostalimi vodečimi za najmanj 1,5 metra.

Splošna priporočila za preprečevanje okužb z novim koronavirusom SARSCoV-2 Pri preprečevanju okužb z novim koronavirusom, SARS-CoV-2, je tako kot pri drugih nalezljivih boleznih, ki povzročajo okužbe dihal, priporočljivo upoštevati splošna priporočila:

- Ključnega pomena je umivanje rok z milom in vodo, v primeru, da v bližini ni umivalnika za roke, le-te razkužimo. V ta namen uporabimo namensko razkužilo za roke s 60 do 80 % alkohola.

- Skrbno si umivamo roke z milom in vodo, še posebej po kihanju, kašljanju, brisanju nosu, ali uporabimo razkužilo za roke.

- Upoštevamo higieno kašlja. Preden zakašljamo ali kihnemo, si usta in nos pokrijemo z robcem ali z zgornjim delom rokava. Robec nato odvržemo v koš za odpadke in obvezno umijemo ali razkužimo roke.

- Pazimo, da se z rokami ne dotikamo oči, nosu in ust.

- Izogibamo se tesnim stikom z ljudmi, še posebej, če kažejo znake bolezni COVID-19.

- V primeru, da začutimo začetne znake okužbe dihal (npr. izcedek iz nosu, kihanje, kašljanje, bolečine v žrelu, povišana telesna temperatura), si takoj nadenemo masko in obvestimo nadrejenega.

- V primeru, da zbolimo, ostanemo doma.

- V času povečanega pojavljanja okužb dihal in epidemije COVID-19 se z omejitvami vstopov izogibamo prevelikemu številu ljudi v zaprtih prostorih. Splošna priporočila naj bodo smiselno izobešena na vhodu in na več vidnih mestih v objektu.

 

Posebna priporočila za izvajanje organizirane vadbe med epidemijo COVID-19 se svetuje, da vsi vadeči  upoštevajo priporočila, ki sicer veljajo za zmanjšanje prenosa povzročiteljev nalezljivih bolezni:

- ne hodijo na vadbe, če imajo znake akutne okužbe dihal (npr. izcedek iz nosu, kihanje, kašljanje, bolečine v žrelu, povišana telesna temperatura, bolečine v mišicah…)

- ne hodijo na vadbe, če živijo z osebo s potrjeno boleznijo COVID-19, ali jim je bila zaradi tesnega stika z bolnikom s COVID-19 (doma ali druge) odrejena karantena;

skrbijo za ustrezno in redno higieno rok ter higieno kašlja;

- se izogibajo osebam, ki kažejo znake okužbe dihal.

OBLAČILA: 

Vadbe se posamezniki udeležijo v udobnih športnih oblačilih. Barre izvajamo tokrat v športnih copatih, medtem ko jogo izvajamo na svoji blazini bosi. 

Zakaj smo pri jogi bosi? Gibanje z boso nogo je bolj naravno kot v športnih copatih, saj stimulira receptorje stopalnega predela, odgovorne za uravnavanje telesne drže. Osreden proprioceptivni priliv iz stopala je odločilen za zaznavo hoje. Napaka, ki jo počnemo je, da izbiramo vedno bolj oblazinjene čevlje, kar zmanjšuje stimulacijo telesa in izgubljamo občutljivost za lastno vzmetenje med hojo. Zaradi tega razloga so naša stopala vedno večja, ploska in šibkejša. Zato pri nas zagovarjamo gibanje brez obuval na različnih površinah, da počasi, a vztrajno, vračamo sposobnost vzmetenja stopalom, hrbtenici in čeljustnemu sklepu ob enem. 

KAJ MORATE PRINESTI S SEBOJ?

- Blazino in pri BARRE vadbi občasno ročke, težke 1 kg ali 2 flaši po 1,5L. Opcijsko si lahko sposodiš mojo opremo, ki jo pred in po uporabi razkužiš.

- RAZKUŽILO. V kolikor se boš dotaknil/a površine, ki se jo dotikajo mnogi je priporočljivo, da si roke po tem razkužiš. 

Občasno bom na vadbe prinesla tudi pripomočke, ki bodo razkuženi, vendar lahko le-to s svojim razkužilom ponovno razkužite.

BLAZINA IN BRISAČA:

Pri vadbi potrebujete blazino, ki si jo morate prinesti seboj. 

KOMUNIKACIJA:

Če imate kakršnekoli poškodbe, omejitve, skrbi, jih pred vadbo zaupajte pred začetkom vadbe. Prav tako, opozarjamo, da se med vadbo NE KLEPETA! Če vas karkoli boli, moti ali imate vprašanje, dviginite roko in potiho vprašajte inštruktorico. Prosimo vas, da se izogibate glasnemu govorjenju, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.

NAVODILA INŠTRUKTORICE:

Bodite pozorni na navodila inštruktorice, poizkusite slediti in se pri tem opazovati. Vaje izvajajte po svojih sposobnosti, nič več, nič manj, torej postopoma in potrpežljivo. Če čutite, da določene vaje, položaja iz kakršnegakoli razloga (poškodba, bolečina …) ne morete izvesti, obvestite inštruktorico in ta vam bo ponudila modifikacije ali alternativni položaj. Nič ne delamo sami, inštruktorica najprej vajo (asano) pokaže, nato jo izvedemo skupaj pod nadzorom inštruktorice.

VPRAŠANJA:

Na koncu ure se lahko pogovorite z inštruktorico, če imate kakršna koli vprašanja. 

© 2019