DAN ODPRTIH VRAT

Izola: 3. September

Pred nami je nova sezona vadb, ki se prične s 1. septembrom. Tokrat ti omogočam, da se povsem brezplačno preizkusiš v vadbah, ki jih nudim. Prijaviš se lahko na max. 2 vadbi. Zagotovi si svoje mesto, saj je št. mest omejeno.

 

 

Razpored in opisi vadb:

 

  • 16:30 Aerial Ulu Yoga (plačljivo - AKCIJSKA CENA 10 eur / osebo) - za moške in ženske

Vadba je sestavljena iz vaj brezkompresijske inverzije, ki jih dosegamo s pomočjo viseče vreče. Vadba je kombinacija joge, plesa in cirkuških akrobacij. Aerial vadbe so trenutno eden vodilnih trendov zdravega življenja. Seznam pozitivnih koristi vadbe je neskončen, neprestano pa se na seznam dodaja nove prednosti.

  • 17:30 Bootybarre (prost vstop)

Vadba, ki zajema tehnike večih področij in sicer pilatesa, yoge, plesa, baleta in fitnesa. S kombinacijo elementov večih področij poskuša vadečemu ponuditi več, tako da lahko v eni uri izkusi več načinov vadbe, tako da se krepijo mišice in hkrati se poskrbi za fleksibilnost. Fluidno sestavljena vadbena ura katere cilj je izboljšanje ravnotežja, koordinacije in kontrole telesa, moči in drže. Barre vadba je pravi izziv za vaše roke, noge in trup, saj jih izjemno ojača in ustvarja občutek podaljševanja mišic celotnega telesa. Prednosti vadbe: - izboljšanje drže - okrepi medenico, spodnji del hrbta (ledveno-križni del), boke in trebuh, ki naši hrbtenici nudijo potrebno podporo - poleg pravilne drže pa z vadbo ob drogu lahko učvrstimo stegna, zadnjico, trebuh, roke, oblikujemo telo - povečamo gibčnost telesa in če vas to ne prepriča pa naj vas obljuba, da je vadba zelo učinkovita pri kurjenju maščobnih blazinic in ohranjanju mladostnega videza.

  • 18:30 Bbarreless (prost vstop)

Mlajša sestra bootybarre vadbe (vadbe ob baletnem dorgu), ki temelji na istih principih in podobni strukturi ter zahtevnosti, le da se le-ta izvaja brez uporabe baletnega droga. Vadba, ki je krasna kombinacija kardio vaj, krepitve in oblikovanja. Vse s pomočjo elastičnih trakov, žogic in utežk. Prednosti vadbe: - izboljšanje drže - okrepi medenico, spodnji del hrbta (ledveno-križni del), boke in trebuh, ki naši hrbtenici nudijo potrebno podporo - poleg pravilne drže pa z vadbo ob drogu lahko učvrstimo stegna, zadnjico, trebuh, roke, oblikujemo telo - povečamo gibčnost telesa in če vas to ne prepriča pa naj vas obljuba, da je vadba zelo učinkovita pri kurjenju maščobnih blazinic in ohranjanju mladostnega videza

  • 19:30 30 - 40 min RELAX YOGA

Restorative yoga, ki sem jo sama poimenovala relax yoga se bo izvaja po treningih Bootybarre-ja. Dodatnih 30 minut se bo namenilo našemu telesu, da se regenerira. Skozi različne vaje (asane) se bodo mišice sprostile. Odstranile bomo večje napetosti, posledično pa se bomo skozi vadbo tudi sprostili – tako na fizični, kot tudi na mentalni ravni. Vadba je namenjena tudi tistim, ki nimajo veliko časa in bodo skozi 30min vadbo umiril. Glavni poudarek RELAX joge je, da s sproščanjem v pozah s pomočjo rekvizitov, brez napora ali bolečine dosežemo fizično, duševno in čustveno sprostitev. Vadba je zelo sproščujoča in počasna. Pri tem se uporabljajo različni rekviziti, kot so bloki, oporniki, odeje in trakovi, da imate podporo. Pozo se drži dlje časa. Ta praksa je odlična za uravnoteženje aktivnega urnika, tako si lahko privoščite odmor, ko se počutite pod stresom. Naš parasimpatični živčni sistem se preko joga vaj (asan) stimulira, ko se sprostimo v poze, kar spodbuja sproščujoč odziv in zmanjšuje stres v našem telesu. Parasimpatični živčni sistem je med drugim odgovoren za upočasnitev srčnega utripa in dihanja ter povečanje dotoka krvi v vaše vitalne organe. Ob RELAX jogi boste začutili občutek miru in brezobličnosti, RELAX joga pomaga preprečevati fizične in duševne učinke vsakodnevnega stresa ter lajša pogoste bolezni, kot so glavoboli, bolečine v hrbtu, anksioznost in nespečnost z uporabo umirjenih pozah in tehnik globokega dihanja.

20:00 Multi-style yoga  (prost vstop) - za moške in ženske

Uteži niso edini način, kako izklesati telo. Tudi joga je lahko prav tako uspešna pri tem. Je pravi trening za moč, saj pri prehajanju iz položaja v položaj svoje telo uporabimo kot utež. Pri multi-style jogi bomo preizkusili različne stile joge, poudarek pa bo na Hatha yogi. V sanskrtu »Ha« predstavlja sonce in »tha« pomeni luno. To nam omenja nasprotja v našem življenju, kot sta jin in jang, svetloba in tema, trdo in mehko, živahno in nežno. Hatha joga pomeni iskanje ravnotežja. S sodelovanjem s fizičnim telesom, sprostitvijo napetosti in travm, shranjenih v telesu, ustvarjate prostor v sebi in skozi ta prostor in ravnovesje omogočite duhovno rast. Z rednim obiskom okrepiš samodisciplino in vsakodnevno refleksijo, kar posledično pomeni večje zavedanje sebe in stvari, ki se nam dogajajo. Joga je odličen kraj za začetek, če ste novi v jogi ali če želite poglobiti svojo prakso. 

Odgovarjamo na pogosta vprašanja...

OBLAČILA: 

Delavnice se posamezniki udeležijo v udobnih športnih oblačilih. Vadbo izvajajo bosi. Vadeči laho na izvedbo prinese vse pripomočke (blazino). V kolikor ima posameznik nedrseče nogavičke, so le-te boljše za uporabo, saj je oprijem boljši. Za jogo se uporablja nogavičke na prstke, medtem ko se za barre vadbo lahko uporablja navadne ali ballerina style nogavičke z oprijemom.

 

Zakaj naj bi bili bosi? Gibanje z boso nogo je bolj naravno kot v športnih copatih, saj stimulira receptorje stopalnega predela, odgovorne za uravnavanje telesne drže. Osreden proprioceptivni priliv iz stopala je odločilen za zaznavo hoje. Napaka, ki jo počnemo je, da izbiramo vedno bolj oblazinjene čevlje, kar zmanjšuje stimulacijo telesa in izgubljamo občutljivost za lastno vzmetenje med hojo. Zaradi tega razloga so naša stopala vedno večja, ploska in šibkejša. Zato pri nas zagovarjamo gibanje brez obuval na različnih površinah, da počasi, a vztrajno, vračamo sposobnost vzmetenja stopalom, hrbtenici in čeljustnemu sklepu ob enem. 

HRANA IN PIJAČA:

Vadbo najbolje vaditi s praznim želodcem, priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete dve do tri ure pred vadbo. 

 

BLAZINA IN BRISAČA:

Pri vadbi potrebujete blazino, ki si jo lahko brezplačno izposodite. Zaradi higene pa svetujemo, da s seboj prinesete še brisačo. V kolikor želite, lahko na vadbo prinesete tudi svojo blazino.

KOMUNIKACIJA:

Če imate kakršnekoli poškodbe, omejitve, skrbi, jih pred vadbo zaupajte pred začetkom vadbe. Prav tako, opozarjamo, da se med vadbo NE KLEPETA! Če vas karkoli boli, moti ali imate vprašanje, dviginite roko in potiho vprašajte inštruktorico. Prosimo vas, da se izogibate glasnemu govorjenju, saj s tem motite vadbo ostalih udeležencev.

NAVODILA INŠTRUKTORICE:

Bodite pozorni na navodila inštruktorice, poizkusite slediti in se pri tem opazovati. Vaje izvajajte po svojih sposobnosti, nič več, nič manj, torej postopoma in potrpežljivo. Če čutite, da določene vaje, položaja iz kakršnegakoli razloga (poškodba, bolečina …) ne morete izvesti, obvestite inštruktorico in ta vam bo ponudila modifikacije ali alternativni položaj. Nič ne delamo sami, inštruktorica najprej vajo (asaono) pokaže, nato jo izvedemo skupaj pod nadzorom inštruktorice.

VPRAŠANJA:

Na koncu ure se lahko pogovorite z inštruktorico, če imate kakršna koli vprašanja. 

© 2019